Tids fördriv

Allmänt test 1

Hur bor du: Lägenhet, 2a, i Matfors.
Brukar du komma i tid: Nej, för tidigt.
Hur lång är du: 163,7 cm
Kan du laga mat: Klart jag kan, men sen om det blir bra är en annan femma.
Vad jobbar du med/pluggar du: Mammaledig.
Har du någon fobi: Typ alla insekter.
Hade du en bra kväll igår: JA! Den var suuuper.
Vilket är ditt senaste inköp: Blöjor, nappar, tvättlappar och filmer.
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Skattepengarna.
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp.
Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg.
Vem snackade du med senast: Mamma.
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Coal light
Alkoholhaltig favoritdricka: Bacardi breezer lime!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Det var ett tag sen nu.
Saknar du någon just nu: Varje dag.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Skita fullständigt i vad jag säger, när det är något viktigt jag försöker framföra.
Någon jag stör mig på: Nämner inga namn.
Intressen: Min son Casper! Annars har jag inga specialla intressen..
Senaste person du kramade: Mormor
Senaste person du ringde: Johanna
Senaste person som ringde dig: Jocke
Vad drack du senast: Passionsfrukt dricka.
Vill du ha barn: Har redan ett, men vill ha fler.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej
Har rakat dina ben någon gång: Ja.
Är du sugen på något nu: Nej, inte alls faktiskt!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga? Eller en isåfall, nyss lärt mig dricka ;)
Använder du hudkräm: Bodylotion nångång ibland.
Attraheras du av män med skägg: Nja.
Micro-pop eller poppa själv: Micro!
Brukar du baka: Ja ibland
Röstade du i det senaste valet: nix
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, det är jag väl. Fast en pojkvän skulle väl inte vara fel att ha.
Vilken låt lyssnade du senast på: Carlene Carter - Every little thing
Har någon annan sovit i din säng inatt: Icke
Vad tycker du är äckligt: Gröt och blodpudding.
Har du pengar på mobilen: Ja, alltid!

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Fan, jävlar, helvete .. Ehm, kanske alla?
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Den ställs inte in, Casper sköter det så bra han så ;)
Var köper du dina matvaror ifrån? ICA oftast.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Leksaker i massor till Casper, hårförlängning till mig och lite nya kläder till oss båda!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej!
När var senast någon stötte på dig? Haha, jadu ...
Vad åt du till middag senast? Paj och kex med ostbricka.
Kan du vissla? Jajemen.
Tittade du på tecknat när du var liten? Jarå, men tyckte mer om "riktiga" filmer.
Äger du några popband t-shirts? Icke
När flög du senast? För nåt år sen.
Pratar du några andra språk? Nej, men jag kan andra språk.
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja.
Vad har du med dig in på bion? Sånadär chips dom har och dricka!
Vad har du för väder? Trist och grått, så in i helvete!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Hahah, kom knappt på hur det stavades. Estetisk verksamet, så var det ja!
När sov du senast på golvet? När Casper låg i magen, så en 3-4 månader sen.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det får så lov att funka helt enkelt, svårt att påverka det där när man har barn! Men siktar väl mot minst 6 timmar iallafall. Man får utgå från när han vanligtvis vaknar, vilket betyder och jag egentligen borde sova nu.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Går inte på sånna ;)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22
Tror du på liv på andra planeter? Icke
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Nu skiter jag i det här, tar konsekvensarna som kommer med det och ställer allt till rätta sen när jag orkar.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, skulle vilja!
Tycker du om att krama folk? Haha, vilken fråga. Ja, om jag eller personen i fråga förtjänar det så är det väl mysigt. Det måste ju finnas nån anledning till det iallafall.
Äger du en digitalkamera? Jope.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ja, dom har ju sagt det nångång. Men jag och kändis namn, eeehm.. Äh, kändis världen är definitivt inget för mig!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja!!!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Knappast.
Är du mörkrädd? Ja, om jag känner mig nere och är helt ensam och hör precis allt i den otäcka tystnaden.
Tre saker du alltid har med dig? Telefonen, bankomatkortet och en napp.

Det här var jobbigt kan jag lova. ;p Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0