Sol sol sol, härliga sol!

Strålande sol, i like!

Jag och Casper var in en sväng till stan idag och innan det blev det ett skrov på dannes till lunch, sitter aldrig fel. ;) Inte när det är made by gabbis iaf! :D Var in på familjerätten och skrev på godkännande av faderskapet, och till er som då undrar så är det Mattias är pappa. Jag har alltid varit helt säker på vem det varit men faderskaps testet gjordes på Mattias begäran.

Nu sitter vi hemma hos mig och väntar på mamma, ska hem till henne och äta och sen blir det nya wallander-indrivaren ikväll. Vem jag ska den med är ännu oklart men i nödfall så blir det väl mamma om inte plan a går som jag vill. :)

Tänkte slänga in en Casper uppdatering ikväll också, om jag hinner, med lite vad han kan, hur det går och lite bilder. Så håll utkik, förstår att ni är nyfikna! ;)


Kommentarer
Sandra B

jag är grymt nyfiken:)

2010-06-16 @ 20:29:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0