vill inte hem!!

Jaha, så hade ännu några dagar gått här nere i stockholm och snart börjar det närma sig hemgång för min del, usch. Jag vill inte åka hem. :( Vill vara kvar här med min Rickard och Casper. Känns inte roligt alls men ska försöka njuta av dagarna som är kvar istället och inte tänka så mycket på hemfärden. Men en sak vet jag och det är att jag kommer gråååta i Rickards famn när det är dags och fan så jag kommer sakna han!
Näe, måste få tankarna på annat.
Sitter hemma hos han nu iallafall och snart kommer han hem! :)
Har inte gjort så mycket annat faktiskt, har varit sjukt bakis. :( Men har iallafall "scrapbookat" lite och ätit pizza. ;) Heela pizzan dessutom, gott som tusan! :D Brukar aldrig få i mig hela men idag satt den fint. ;p
Ska fortsätta städa lite och göra fint tills hjärtat kommer hem. :)
På återseende vänner! Och ovänner.


Kommentarer
Ida

Men Elin =/ Lite tid i från varandra är bara nyttigt! Och det är ju inte länge ni är i från varandra heller. Du överlever, jag lovar! :) <3

2010-07-26 @ 16:39:46
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0