Växer så det står härliga till

Jajemensan, som rubriken lyder så växer min lilla son så det står härliga till. :) Var och shoppade en del till honom igår och då fick det bli allt i stl 74 och stl 19-21 på strumpor. Hihi, stor fot! ♥ Och ja, jag vet inte. Men av någon anledning så ser jag ingen mening med att köpa stl 68? Jag vet inte varför men jag har helt enkelt bara bestämt mig för att inte använda det, antagligen av den simpla anledningen att han växer ur de så fort, och då köper jag hellre kläder som är för stora än något som han inte kommer hinna använda. :)
Det blev en hel del iallafall!



Orkar inte knäppa några enskilda kort på plaggen men här är en del av det som vi köpte från lindex iallafall, bästa barnklädes affären enligt mig! Super snygga till överkomliga priser. Me like!
Blev lite från H&M också men som vanligt så SUGER deras shop online hemsida vad gäller barn kläder så där ifrån blir det inga bilder.

Eller jo, här är en bild på Casper med nya stinky mössan. Såååå cool han är i den !! ♥



Nu sitter jag bara och väntar på att mamma och pappa ska komma. Dyker nog upp om en timme eller två skulle jag tro. Casper han sover, Rickard jobbar och mormor&uffe är och handlar. Lite tid för mig själv, helt enkelt.
Nu ska jag gå och knycka en morot ur landet. ;)



Kommentarer
Kristin

Är det verkligen stinky på mössan?

Det är väl Barba Skön?

MVH Kristin

2010-07-28 @ 20:45:49
URL: http://kristinoerik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0