Flyttstädat

Idag har vi varit iväg och flyttstädat min gamla etta, som planerat! Skönt att ha det gjort. Nu är det bara besiktningen kvar på måndag morgon kl 07:00(!!) Haha, jag är ganska så nöjd med tiden för då är det kolsvart ute och inga lampor finns det i lägenheten ;) Klart det inte finns det när den är tömd som den ska vara vid en besiktning (?) Hoppas besiktnings mannen ej har tillgång till ficklampa ;) Men även om han skulle ha det så tycker jag att jag, mamma och pappa gjorde ett super jobb så inte kan han hitta något att klaga på!! =) Vi är bäst ;)

Sedan blev det lunch på dannes! Gottit. Åt ett 90's skrov och jag kan säga att jag har inte ätit upp en HEL hamburgare på hur länge som helst, brukar alltid lämna men denna satt jag i mig på 2 minuter. Haha! Svullo, bebis var väl hungrig. ;)

Nu tänkte jag se på robinsson finalen och vänta på att mormor ska ringa! Hoppas, hoppas, hoppas att hon har fått ledigt så hon kommer upp imorgon och stannar ett tag!=) Vore såååå mysigt.

Näe. Dags att bänka sig, nu har det ju börjat!!! =)
Ska ni se finalen ikväll och har ni isåfall någon favorit ni tycker ska vinna?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0