Bebis kläder

Tanken var att jag skulle ut på rean men som vanligt är det väldigt utplockat på barnavdelningarna eller så fanns det bara i rosa eller blått så för mig fick det bli två saker till bebis för ordinarie pris och ett par boxer trosor till mig själv för presentkortet vi fick då vi vann en tävling på ett personalmöte. :) Fanns huuuur mycket rosa som helst men skulle tycka synd om den stackars pojken (om det nu skulle vara en sådan) om jag köpte rosa kläder så jag får vänta med att köpa tills bebis har kommit ut! Jag vet ju inte om det är en flicka eller pojke. Men har mina aningar såklart ;)



Dessa två fick följa med hem från lindex idag :) 59,50 :- resp. 69,50 :- styck



Kommentarer
emelie

men gud vad lite du gått upp, lyx dig :) inte långt kvar för dig nu, mår du bra ock så? :)

2010-01-13 @ 19:13:34
URL: http://emelienorin.blogg.se/
HUSnrNIO

Otroligt söta kläder. Förstår inte att tiden gått så fort. Jag har glömt bort att lilla M varit så liten att han hade sådant pyttesmått på sig. Ha en trevlig kväll.

2010-01-13 @ 19:20:06
URL: http://hilajns.blogg.se/
Angelica

Super söttt:)

Tänkte bara på att du skrev något om att folk skulle få lösenordet till något där du skriver lite mera om graviditet och lite mer privat?:) Blev det något av det eller har du inte gjort en sån sida?

Kram

2010-01-13 @ 22:45:19
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Erika

Oj, vad tråkigt att du är så negativt inställd till rosa på killar. Alla får ha olika åsikt men jag förstår bara inte hur du resonerar när du skriver att du skulle tycka synd om en pojke med rosa kläder. Du får gärna förklara det om du vill, alltså på vilket sätt det är synd om honom :-).



Får vi en son kommer vi klä honom i alla möjliga färger just för att det bara är färger och den där inställningen med vad som är tjej- och pojkfärger ligger ju enbart hos oss vuxna. Tänk vad fantastiskt om det inte fanns sådana problem och en 3-årig pojke som önskade sig en rosa overall skulle få det av sina föräldrar! :-)



Respekterar givetvis dina val angående ditt barn men är så nyfiken på alla som är avigt inställda till det bara :-)



Mer rosa åt pojkarna! Woho :D

2010-01-14 @ 17:15:36
URL: http://dumman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0