Bebis kommer ..

Eftersom jag inte kommit iväg med arslet än sen sist jag skrev så är det väl lika bra att jag uppdaterar bebis listan igen innan jag går och lägger mig oxå. ;)

Angelica tror den 20 februari
Jag tror den 26 februari
Natalie&Pan tror den 27 februari
Victoria tror den 1 mars
Carro tror den 3 mars
Sandra tror 3 el. 4 mars
Emil tror den 4 mars
Johanna tror den 4 el. 5 mars
Ida tror den 6 el. 10 mars
Lina tror den 7 mars
Jessica tror den 8 el. 19 mars
Simone&Micke tror den 9 mars
Jennifer tror den 11 mars
Pappa&Malin tror den 12 mars
Linus&Elin B tror den 13 mars
Mormor&Erika&Emma tror den 14 mars
Linn tror den 15 mars
Linda tror den 16 mars
Mamma tror den 17 mars
Uffe tror den 23 mars
Kattis tror den 24 mars

14 stycken tror att bebis kommer före bf.
13 stycken tror att jag går över tiden.

Kan även konstatera att det är övervägande släktingar som tror över tiden och övervägande vänner som tror före bf. Hmm, vilka litar man på? ;)



Kommentarer
Emelie

Jag tror bebisen kommer den 10 mars, visst vare bf då ? :)

2010-02-17 @ 12:32:07
URL: http://emelienorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0