Tack för idag, slut för idag.

Ja, nu tackar jag alla dessa stilmallar och kodmallar för idag. Man blir helt slut av att sitta och hålla på med detta! *pust och stön*

Tror iallafall att jag börjar få till det! =) Tråkigt bara att jag blev tvunget att byta textstil på menyn, rubriken och signaturen. Älskade den jag hade innan! *snyft* Nä, men en ny header på det här och lite design i övrigt så tror jag nog att jag ska trivas super! Ska försöka övertala emil att göra den ikväll och muta med betalning ;)

Sen annan sak som är förvirrande är varför i hela fridens namn det är times new roman som jag skriver med när jag publicerar ett inlägg när jag har skrivit i stilmallen att det ska vara verdana? Ja, man slutar nog aldrig att förvåna sig över datavärlden!

Nu måste jag koka ihop en lunch innan det är dags att fara och jobba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0