Kodmallar och stilmallar ...

Usch, jag är helt slut! Har suttit hela kvällen och fipplat på med idas design och jag har ju fått lite gjort iallafall men vi är långt ifrån klara!;) Eller långt och långt, egentligen inte för själva headern gör ju inte jag! Nåväl.

Har iallafall fått se på säsongs starten av ensam mamma söker emellan timmarna och jag tycker som vanligt att det är jätte roligt! Älskar sånna program :) Det ska jag följa till slutet, det lovar jag!

Just det! Har fixat en liten klocka till mig själv också!:) Visst blev den väl söt? Gör ingen större skillnad egentligen utan bara som en liten utfyllnad. Så nu är både jag och ida nöjda för ikväll!

Nu blir det något väldigt efterlängtat: Sängen!
Godnatt





Kommentarer
Ida

Tack så mycket Elin! Kul med förändringar även fast det bara är små! :)

2009-09-07 @ 09:48:21
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0