Jobbhelg

Pust och stön. Till att börja med har dagen varit riktigt lång. Den började redan 05.00 imorse och klockan 06.45 på allvar då jag var ombytt och klar på max. Öppning gick gallant men sen när väl gästerna började strömma in så blev det lite värre. Men än en gång så kom jag hem levandes, helt otroligt!;)

Efter jobbet åkte jag direkt till emils match och kollade. De kvalar ju till junior allsvenskan elit "tipselit" nu :) spännande match! Efter första halvlek var jag helt inställd på att det var kört då det stod 0-2 till sandviken (umeå) men mitt älskade gif lyckades ta till sig 2-2 i andra ;) Skönt med oavgjort! Så nästa söndag blir det eventuellt en resa upp till umeå då det gäller vinna eller försvinna! Kan ju bara inte missa de.

Nu ikväll är både jag och vilda hemma hos mamma och pappa så lär nog sova här inatt. Imorgon är det jobb igen men tack och lov mellan 10.15-19.15, skönt med liiite sovmorgon för en gångs skull! =)

Nu ska jag se om det är ngt roligt på tvn :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0