Härligt med höst!

Börjar känna mig riktigt trygg med hösten nu och idag är det andra dagen, i rad dessutom, som jag och mamma är ute och promenerar tillsammans! Det är ju faktiskt riktigt härligt med höst ändå! Perfekt att vara ute och promenera och man mår ju faktiskt riktigt bra av det efteråt! Idag fick det bli runt elljusspåret så känner mig riktigt nöjd!;) Eftersom det är 2 km fram och tillbaka också plus 3 km runt så blir det ju ändå 5 km. En alldeles lagom runda.

Nu har jag precis hoppat ur duschen och ska väl ta och föna håret strax. Ska bara låta min leave in packning verka ett tag till :) Sedan är det middag och sen bio kl 20.45 ikväll! Äntligen kommer man iväg på något kul med en kompis :D Jag och Jessica ska se "Flickan som lekte med elden". Den känns som ett måste! :)



Hoppas ni får en bra eftermiddag och kväll :)
Kram!



Kommentarer
Anna, mamma till Elis

Himla gott vill jag lova :) Vi käkade på Charm i Birsta :) testat deras bakpotatis med romsås och varmrökt lax?

2009-10-06 @ 18:54:53
URL: http://annasara.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0