Jul, jul strålande jul!

Åh det finns väl inget bättre än att kolla på massa julsaker :D Tycker det är super mysigt!:) Efter att ha jobbat fyra timmar idag på lunchen så mötte jag upp mormor sedan och fikade med henne på café charm och sedan gick vi ett par varv på stan :) Mormor var snäll och köpte ett par grejer till mig! :D


Adventsstjärna till sovrummet (nya lgh)
Rusta 99 :-


Adventsljusstake till vardagsrummet :)
Åhléns 395 :-


Kuddar till vardagsrummet
Ohlssons tyger, 89 :- /st


Löpare till vardagsrumsbordet
Ohlssons tyger 59 :-

Också fick jag faktiskt en jeans tunika också :D

Väldigt dålig bild dock, men något fint för magen och brösten att växa i.

Nu ska jag åka ner till preem och köpa något gott till filmen :D


Kommentarer
Nikita

Vilka fina julsaker =)

2009-11-02 @ 21:34:00
URL: http://nikital.blogg.se/
Carro med bebis i magen ♥

Ååh de är super mysigt med jul :)

2009-11-03 @ 13:33:46
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0