100 dagar till BF

Du är på dag 180 av 280. (64,3%).
Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 4 fulla dagar (v25+4).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Ons 10 mar 2010
Du har 100 dagar kvar till beräknad förlossning.

Tiden har gått så fort!! 100 dagar kvar, det vill säga cirka 3 månader och 10 dagar.
Tänk att du snart är här, mitt lilla hjärta. <3

Bebis uppdatering:
Lill*n sparkar numera mest hela tiden! Förut var det bara på morgonen eller kvällen men nu har det gått över till heltid på dagtid. ;-) Super mysigt att känna och veta av dig oftare!
Reagerar inte så mycket på ljud så jag vet inte om jag har dålig musiksmak eller nåt :-P Hehe.

Mamma uppdatering:
Brösten fortsätter att läka precis som vanligt. Har nu använt amningsinlägg i 10 veckor.
 Bildbevis! (Klicka för större bild) Så ser jag ut efter en kväll utan bh.
Börjar känna av ryggen mer och mer igen då jag utför tunga lyft tex eller har suttit för länge.
Magen, humöret och tillstådet säger till när jag behöver äta. Är inne på de mindre roliga dagarna då jag mår illa med jämna mellanrum.

Annars är allt som det ska misstänker jag!



Kommentarer
Angelica

Gud vad jobbigt att brösten läker redan nu..

Mitt började inte förens någon dag efter att jag fått Lucas. Så det var skönt men nu läker dem antingen när han skriker eller när han äter ur ett bröst då läker det ur det andra:)

Hur är det annars då?

2009-11-30 @ 18:34:27
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Sandra

Åhh vilken fin mage :) Va jobbigt med tissarna :p fasen du kanske får barn innna mig för min verkar vilja vara kvar i magen välldans länge ;)hihi

2009-11-30 @ 22:38:04
URL: http://sandranorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0