På tåget

Ibland blir ju inte riktigt saker och ting som man tänkt sig... ;) Skulle egentligen ha stannat i Stockholm tills måndag men jag känner mig redan nöjd så jag tog och beställde en tågbiljett hem och här sitter jag nu påväg till Sundsvall, påväg till min Mattias och livet där jag hör hemma. =)

Det fick bli tågresa trots pengarna eftersom tåg har eluttag för att bland annat kunna komma ut på internet och så vidare. Visst, buss är ett billigt alternativ men det tar ju sån tid och man har inte tillgång till den frihet man har på ett tåg.. Så tåg är på top 1 på min reslista, eller där ljög jag. Flyg är ju helt klart bäst för sina 45 minuter men 3 och en halvtimme på tåg med internet är också godtagbart!

Har inte en aning om vad jag ska fördriva tiden med dessa timmar men det finns ju alltid något när man har en dator med sig =)

Önska mig en trevlig resa så önskar jag er en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0