Ledig Måndag!

Godmorgon! :) Har nästan alldeles nyligt klivit upp ur sängen och ännu känner jag mig inte riktigt utvilad. Det märks att man jobbat en del i veckan!

Tidigare imorse
när jag låg i sängen och funderade ut vad jag skulle hitta på idag på min lediga dag så märkte jag ganska snabbt vad som borde prioriteras före allt annat! En hög med kläder. Även om jag skulle kunna spendera min lediga dag på något mycket roligare så tycker jag ändå att det känns bättre och roligare i det man gör om man sedan har ett välstädat rum/hem att komma hem till!



Någon som känner igen sig?;) Hehe ...

Nu ska jag rota lite i kylskåpet och se om jag hittar något ätbart till frukost!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Ida

Ja min ser precis likadan ut. Ska ta en bild på den så får du se! Lägger upp i min blogg senare! ;)

2009-03-23 @ 14:02:44
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0