Jobba kvällen

Usch, om ganska precis en timme går jag på och börjar jobba kvällen. Jag vill verkligen inte jobba idag, känner ingen lust till nånting idag!

Johanna har precis varit här och gjort mig lite sällskap. Vi har pratat om bebisen i magen och ätit en god lunch/middag tillsammans. =) Riktigt trevligt! Så lite kan göra så mycket.

Egentligen skulle jag behöva göra en snabb städning innan jag ska iväg mot jobbet men näe, jag känner inte för nånting, som sagt!

Ha en bra kväll och en trevlig helg, får jag väl tillägga. Jag jobbar ju såklart heeela helgen! Buhu och snyft.


Kommentarer
Myran

:) ja enklast är ju köpa om vart annat annars blir dt ju så dyrt om man ska köpa allt på samma gång sen ska man ju beställa barnvagn och allt :p leveranstid på det ju!

Vad gulligt :D hihi

Jaa komma och snusa på bebis :)

2009-07-18 @ 16:04:39
URL: http://kristinmyrankrans.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0