Svenska hjälte galan

Ja, jag är egentligen inget stort fan av alla dessa galor som går men eftersom man oftast sitter i tvsoffan så blir det ju att man kollar på det som alla andra kollar på och just nu så är det hjälte galan på tv4 som går här hemma hos mamma och pappa! Faktiskt en bra gala, dessa människor har ju faktiskt gjort något viktigt! Om man jämför med idrottsgalan där de ska rösta fram bland annat årets mål, vad är det egentligen? Guldbagge galan kan jag också tycka är rolig att se på, men det är nog den enda och såklart den här då! Har aldrig sett den förr men den är ju rolig att se då alla dessa utsedda hjältar gjort något bra och viktigt för svenska folket!

Efter detta tänkte jag slå på en film eftersom jag är tvungen att sitta uppe ett bra tag ikväll, nämligen till 00:00! Usch och fy .. Egentligen vill jag verkligen inte men jag måste, håller tummarna för att det ska se bra ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0