Stora tjocka släkten ..

Sitter och skriver ner lite adresser på datorn som kan vara bra att ha, mest i syfte för nästkommande år faktiskt då julkorten ska skickas! Och när jag sitter där och söker på en massa adresser så inser jag verkligen hur liten släkt våran är! Jag har fått ihop hela 13 adresser. Mamma och pappa, mormor och uffe, mammas halvsyster, mammas bror, pappas syskon och deras barn. Och mina halvkusiner. Ja, det är stora tjocka släkten det!

Snön har inte avtagit heller så jag lär se ut som en snögubbe då jag kommit fram till bussen, det är ju iallafall en promenad på 20 minuter och i det här vädret så räcker det med att gå till bilen så liknar man väl en snöboll. Nåväl, till stan ska jag iallafall. Det får bära eller brista ;) Haha.

Ska ta och göra mig klar för dagens äventyr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0