Speldosor

Sitter just nu och är på jakt efter en speldosa till vagnen. Tänkte mig något litet dit

Har hittat dessa till ett rimligt pris, runt 159:- st.
Men är det någon som vet vad dessa spelar för melodi!?
Har sedan tidigare köpt en kanin som spelar en fin melodi,
men den känns ändå lite stor att ha i vagnen och för fin för
att sätta upp vid spjälsängen.
Så denna skulle ju lillebror eller storebror få köpa i julklapp =)
Om jag inte lyckas övertyga dem om nån slant till att köpa
sängmobilen av hessel.

Nåväl jag har nog hunnit funderat tillräckligt innan julafton
känns det som. Hessel måste även ner i källaren innan så
jag tar god tid på mig. ;) Och innan ska jag såklart prata med bröderna!

Ikväll ska vi se på den nya wallander, vi hyrde sen sista på ica! Känns alltid bra att vara lite ego.


Här är den söta "ninen" =) Antar
att den kommer att kallas så framöver ;)



Kommentarer
Angelica

Vart har du hittat dem dära?

Skulle också vilja ha den, verkade ju hel vettigt pris med :)

2009-12-20 @ 00:30:13
URL: http://mammaangiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0