Soppa till lunch!

Ja, magen börjar allt kurra litegrann så jag ska alldels strax ta och värma på min kära soppa som jag för övrigt faktiskt skulle äta till middag igår men då åkte jag ju på jobb istället så den får bli min lunch idag. Lagomt mättande för magen .. :-)



Min favvo såklart! Mums!!
Felix's ost och broccoli! :)

Sedan blir det väl rasta elsa en sväng innan det är dags för jobb!
Och ikväll är det äntligen SEMIFINAL!! Heja CALLE!! :D
Vilken är eran idol favorit? Vilka tror ni står i final?


Kommentarer
natalie

Jordu, vi har ju det! :p Haha! Det är så i skogen ;p Förresten så är det där min älsklings soppa med! Hihi! Och min favorit är såklart Calle ;) Inte för att jag ser Idol så ofta men han har grym röst.. Ha en trevlig Fredag nu o mys ordentligt! Kram

2009-12-04 @ 19:01:15
URL: http://jennynatalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0