Sjuk !!

Ja, så hade man avverkat en hel arbetsdag igen .. Den har varit riktigt lugn om man jämför med vilken prognos som vi hade lagt så det var skönt! :) Med tanke på att prognosen låg högt så var vi mycket personal och då går det ju finfint att jobba.. ;)

Fick dock lite tråkigare nyheter när jag kom, feber!! :( Nu förlorar man några jobb timmar igen .. Menmen! Inte så mkt att göra åt saken, måste ju vila upp mig så att man inte blir ännu sjukare för då är det ju verkligen kört!

Mamma och pappa har lilla julafton med två vänner så här spelas det musik och äts godis. Musiken kunde man väl ha hoppat över dock men godis är alltid gott!!! =)

Nu ska jag knapra i mig en alvedon sedan sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0