Shopping

Åh, mamma var så snäll som köpte tre par toppar åt mig förut på stan! :) Lovely mama<3
Nu är jag så grymt sugen på att klicka på slutför beställnings knappen på h&m's hemsida.
Finns så sjukt mkt kläder jag vill ha, massor med nytt som man vill beställa tills efter graviditeten! :)
Synd bara att det inte är mellandags rea på h&m's hemsida! Eller visst, lite rea är det ju! Men dock såklart
inte på de sakerna jag vill ha! :p Funderar på att unna mig faktiskt. Kläder måste man ju ha!

Dessa två plus en enkel svart tröja fick jag av mamma idag :) Såå snällt :D
Den svarta gömde sig bara på bild men det är en helt vanlig, lång och långärmad :)

Nu ska jag bita lite på naglarna å se om man ska beställa hem de man klickat till varukorgen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0