Pampers babybox

Godkväll!

Var in till norra förut och gick omkring på julmarknaden där ett tag, och jag har nog inte sett så mycket folk på hela det här året iallafall! Massvis av ställ och massvis av besökare. Jösses säger jag bara :p Jag köpte ingenting där men mamma köpte storpack rullrån, en kärve, en rökt fisk (regnbåge) och laktritsgodisar! =) Mumma .. :D

Efter att vi varit där så var jag och hämtade ut min babybox från pampers på babyproffsen! 12 st blöjor och ett minipack med våtservetter :) En tutte fick man med också så allt detta ska jag ta och packa ner i skötväskan! Perfekt att ha med till bb.


Sådan hämtade jag ut! Super!
Finns att beställda för blivande föräldrar på pampers.se

Nu ska vi alldeles strax äta räkor med kex :) Ska verkligen bli gott .. :-D


Kommentarer
Angelica

Du kan även gå upp på barnenshus och hämta ett startpaket :) Lika dana saker men bra med dubbelt av allt:)

2009-12-05 @ 21:51:32
URL: http://mammaangiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0