Mysplagg!

Så som jag letat efter ett mysplagg i rosa velour, och äntligen hittat ett!



Dock så är det två olika .. Båda från H&M men jackan från H&Ms egna kollektion och byxan från logg. I beskrivningen står det att det ska vara en rosa jacka och byxan cerise. Men jag ser då ingen skillnad!? Svårt att säga utifrån en bild men skulle det skära sig på tok för mycket så är det ju bara att skicka tillbaka, inte så mycket mer med det =)

Denna ska med i bb väskan om den nu passar! Super mysigt att ha något sådant att åka hem i. Mer än så tar jag nog inte med mig förutom dusch saker och mjukt toalett papper ;) Och såklart allt till bebisen!

Missa inte frågestunden i inlägget nedan!
Nu börjar min fantastiksa tv kväll =)



Kommentarer
malin

jag såg att det fanns i stan, både tröja o byxa hängde på logg avdelningen.

2009-12-03 @ 15:20:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0