Max, what to say ..

Åh, så less man blir! Som vanligt har vi inte fått någon information om det nya lönesystemet och det kommer tydligen inte att skickas ut till våran mail hädanefter utan vi en portal. Totalt värdelöst. :s Vet ju inte ens var man ska gå in eller nånting! Och lönespecen kommer att finnas tillgänglig på måndag FÖRHOPPNINGSVIS! (??????) Lönen ska ju liksom vara utbetald på tisdag den 15e, vad fan är det för mening med en lönespec dagen innan eller kanske till och med samma dag då?! Man kan ju inte bli annat än stor tokig.. :s
Har iallafall lagt in det som ska betalas den här månaden och får verkligen hoppas att jag får en bra lön annars är jag körd. I den här summan är inte ens hyran medräknad eftersom jag inte fått någon hyresavi än.. :/

Näe, nu ska jag ringa nordeken och sedan slöa mig bäst jag kan på soffan ett tag tror jag !! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0