Katt ....

Ja, ibland vet man inte vad man ska kalla dessa katter. Inatt började hon leka med sin penna på golvet och det låter kan jag säga! Men så fort man ryter i till henne så kommer hon tassandes mot mig och stryker sitt mini huvud mot min kind. Då är man inte så arg längre! :) Hon är som ett litet barn, dödande underbar, vill jag nog säga.

Fick iallafall sova liiite till så jag klev upp för ett litet tag sedan och fick mig en väldig chock då jag kollade ut genom fönstret! Vaaa? Helt sjukt hur mycket snö det kan komma! Och än snöar det för fulla muggar, bara det gör att jag vill här ifrån för rädslan att bli insnöad känns inte långt ifrån! :p Haha.

Får se om det eventuellt blir en sväng till birsta, har inte så mkt feber längre! =) Tänkte kolla vad en säng speldosa kostar och lite så. Mamma ska väl handla julklappar åt det allra minsta som kommer i jul också så då behöver jag inte känna mig tjatig om att jag vill in på barnens hus! ;)

Senare ikväll blir det till att klä granen och spela julmusik i massor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0