Jobba!

Ja, som de tre andra kommande dagarna i veckan så ska jag jobba även idag! Torsdag, fredag, lördag, söndag och om jag inte minns helt fel så är det måndag också! Suck .. Tur att det bara är snart 2 veckor kvar nu så det är bara att bita ihop sista dagarna här nu! =)

Har precis ätit min lilla frukost och tänkte alldeles strax kolla termometern och se hur man ska klä sig. Givetvis är det bara till bussen jag ska gå men ändå! Fy bubblan för kyla :p Jag tycker om allt som har med vintern att göra utom kylan, haha!

Nu kom vilda upphoppandes i soffan bredvid mig och vill antagligen ha lite sällskap och uppmärksamhet! Bäst man ger henne lite av det innan jag ska åka iväg då för jag är ju faktiskt inte hemma förän runt 20:30 ikväll! :/ Snyft ..

Nej, dags att ta tag i det här! =)
Ha en toppen bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0