Design byte!

Hej mina vänner!

Har faktiskt hållt på med en design på en annan blogg idag så det är därför jag inte har haft någon tid till att uppdatera här ;) Först tänkte jag att jag skulle byta blogg men jag tror faktiskt att jag tar tillbaka det för jag har ju några år med denna blogg och alla kategorier man skapat, tungt att lämna även en blogg faktiskt. ;)

Skulle dock vilja pilla på med designen här men jag vågar inte :p Är rädd att förstöra den, så jag får nog anlita någon som gör grunderna och sen får jag pilla på med små sakerna själv :)

Ikväll ska jag bara lata mig med godis och läsk framför tvn!

19:00 Vem vet mest?
19:30 Halv åtta hos mig
20:00 Bonde söker fru
21:00 Andra avenyn (på svtplay, missade det igår!)


Kommentarer
Filippa

Vad fint det blev! :)

2009-12-10 @ 07:10:37
URL: http://fillis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0