Cirka 3 dm snö!

Ingen kan väl ha ungått den fruktansvärda snöstormen vi hade här i sundsvall/matfors igår. Snön yrde på enda från mitt på dagen fram tills sena natten! Usch, nog gillar jag väl snö men inte i den här mängden! Ingen har varit ute och plogat heller där vi bor. Himla trevligt att gå i 3 dm snö sedan då jag ska iväg till bussen :| Får se hur det ser ut nere på vägarna om det nu går någon buss överhuvudtaget! Vet inte vad man ska hoppas på rikigt ... =)

Ja, som vanligt så är det jobb mellan 12-21 för mig idag igen! Känns helt okej ändå, har inte så mycket annat att sysselsätta mig med nu ändå. Lär hinna göra det mesta under de två månaderna då jag ska gå omkring och vänta på bebis! Och lessna på det mesta med antar jag ...

Nä, nu ska jag fixa frippan lite och läsa på dintur.se och se om det står något intressant. Tänker ju inte ta en promenad i onödan om man säger som så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0