Namnsdag!

Idag har jag namnsdag, igen eller vad man ska säga ;) En av tre  namnsdagar på ett år har inträffat!
För er som inte vet (eller just ja, det står ju i headern) så heter jag Elin Patricia Margareta och idag har det mittersta namnet sin dag ;) Säger även grattis till er som heter Patrik, och er andra som heter Patricia!

Hade egentligen inte tänkt på att jag hade namnsdag idag men ska iallafall ut med mormor och mamma och äta mat på nån restaurang ikväll!:) Ska fira min födelsedag med mormor i efterskott... Nu sitter vi hos morbror Micke och fördrinkar lite! Gott. Dricker smirnoff ice!

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer
sandra

hm jag hörde också det innan jag valde dem men tyckte inte dem gjorde de för mig. Sen om man känner att nä nu kan jag det här så är det ju bara att avboka lektionerna. Jag körde med Linda Nilsson och hon är super bra, fast vissa tycker inte om henne bara för att hon är så "sträng" men tycker du ska gå hos dem :)

2009-04-16 @ 19:50:48
URL: http://metrobloggen.se/hurricane


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0