Lättförtjänta pengar iallafall.

Så hade jag varit och gjort min tredje dag för påsken och det har varit lika dött som alla de andra dagarna förutom att halva Sundsvall kände sig hungriga när all personal försvunnit från Max så när klockan var 19.00 och alla utom 3 gått hem så kom folket. Hej och hå vad roligt vi hade, hehe. Not .. Men i övrigt så har det gått riktigt bra att jobba i helgen! Tog ledigt imorgon så då får jag lite sovmorgon med, skönt!!

Inga påskägg har man fått heller. Inte för att det gör så mycket men det vore ändå lite kul att få ett litet litet påskägg bara för att liksom ;) Jag fick ju i för sig ett pyttelitet påskägg av paulines mamma då jag hade födelsedagspartyt så helt ägglös har jag ju inte varit :D

Familjen sover, kanske vore något för mig också det.. Här var det ju också dött så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0