Avslutad apu och arbetsintervju

Idag gjorde jag min sista dag på apu platsen och hade bara ärenden fram till 12, skönt :) Anledningen till detta var att min lärare skulle komma efter lunch och eftersom man aldrig vet hur lång tid det mötet tar och vi slutade kl 15 så hade vi inga ärenden alls på eftermiddagen.

Mötet med min lärare gick jätte bra! Slutbedömningen blev mer än godkänd och jag fick massor med beröm :) Kul! Har precis skrivit klart loggboken också så nu är jag helt redo för lov ;)

Kakan jag bakade igår uppskattades av personalen och blomman och påskägget till Ella var också väldigt uppskattat :) Roligt då man verkligen gjort sig till lite ;)

Sedan ringde de även från Servicehuset idag med och ville ha dit mig på en arbetsintervju imorgon klockan 11 :D
Gissa om jag är riktigt glad idag?;)

Bilder från i helgen finns på min bilddagbok!
(Gästlösenord:0000)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0