Fredag

En fredag som denna har hittills inte erbjudit så mycket! Vaknade vid 14.00 idag så har ju inte varit vaken så länge heller! Tog ut elsa på en promenad direkt efter att jag klivit upp och sedan dess så har jag mest bara slappat.

Har hunnit iväg en sväng på affären också och köpt dagens middag! Det blir kycklingwok med äggnudlar och café de paris sås :) Gott!;D Sen köpte jag lite gott tills ikväll också =)

Nu medans jag håller på att tina kycklingen så tänkte jag gå ner till mig och börja med min storstädning av rummet! Det ser seriöst ut som ett bomnedslag tack vare alla kläder som ligger lite överallt.. Känns alltid jobbigt att börja men sen när det är gjort så är det bara så skönt! =D

Ikväll blir det nog bara tv, om ingen vill gå på bio som jag är så otroligt sugen på! Vill se patrik 1,5! Alla säger att den ska vara skitbra så  jag vill så gärna gå och se den. Om det är någon som vill se den med mig så hör av er =D

Nu ska jag ta och börja med storstädningen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0