Varje fredag..

Ajaj, det här håller på att sluta illa snart känner jag. Det här är 3e fredagen irad som jag är ute med jobbet och super! What? Jag festade knappt en gång i månaden i sundsvall känns det som :p Menmen, man har väl kanske haft lite att ta igen ;) Nästa helg ska jag iaf inte ut, den saken är spikad!

Utgång i fredags då som sagt :) Alltid lika jävla skoj med min älskade arbets kamrater! Dock hamnar jag alltid på fel ställen när krogarna stänger men men, det överlever man väl! Det var i stort sett alla heltidare som var ut i fredags, skit skoj! Var chaplins först som vanligt, sen på slutet var det bara jag, maria, gurra och robin kvar som yrade runt nånstans ute på söder! Men trevligt har vi haft, like always!:)

Idag var det jobb precis som vanligt, natt =/ Tärt som fasiken men det gick! Var rätt dött inatt också så =) Nu väntar jag på att mormor ska sluta sen blir det hem och sova, och förhoppnigsvis vakna tills det att alla repriser går igång på tvn! Hinner ju inte se nånting på tv nästan!

Nu vart det för mycket babblat om allt och inget, ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0