Löning!

Idag är det den 25e vilket innebär lön för min del!=D Kommer dock inte att få det varje månad på det här datumet utan den här lönen är från mcdonalds i stockholm och dom utbetalar sina löner idag den 25e, fråga mig inte varför. Men det är skönt iallafall, lite extra klirr i kassan sådär!;)

Dagen har erbjudit jobb och solning för min del! Drog dit med bea efter jobbet för att fördriva tiden lite. Första gången på länge nu som jag solade men det tog bra ändå tycker jag. Ska dit imorgon en sväng med tänkte jag för att bättra på lite!

Imorgon blir det även en sväng på stan med lisa, luncha ltie och eventuellt köpa en klänning om den passar. Den jag beställde från halens satt inte bra alls på mig så! Efter det ska jag upp till emelie och färga och slinga håret!:) LOVELI! Tycker inte alls om min utväxt som jag har nu!:p

Nu blire sängen för hela slanten!
Godnatt vänner


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0