Ta hand om dig själv

Måste ju självklart börja det här med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterat bloggen så bra som jag gjorde förr. Eller vet väl inte om jag var så duktig då heller men det blev ju iaf ett inlägg per dag.. Så jag menar.

Min fredags kväll har varit en ta hand om dig själv kväll :) Riktigt mysigt! Har jobbat fram till 19 idag så jag var hemma ungefär 19.45 och då bänkade jag mig framför tvn med lite godis fram tills ungefär kl 22 ;) Haha, riktigt skönt att bara få slappa i soffan efter en hård skolvecka! Tro mig, den har verkligen varit hård... Iallafall. Så för ca en timme sen så började min lilla skönhets behandling skulle jag vilja säga ;)

Skönhetsbehandlingen, som jag kallar den, bestod av:
- Dusch med bodyscrub, silver shampo&balsam plus en hårinpackning på det.
- Insmörjning av hela kroppen med bodybutter från Bodyshop, doft av apelsin! Älskar den!
- Och sist men inte minst en jätte skön ansiktsmask!

Resten av tiden som är kvar på det är dygnet ska jag spendera med lite ramlösa och en alvedon!

Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0