Morgon!

Hej hopp .. Nu har jag varit vaken i ganska precis 3 och en halvtimme.. Så nu börjar jag vakna till!

Vad har dagen att erbjuda? Privat kl 10.30, sen blir det skola för hela slanten! Ska redovisa om campylobacter och skriva provet som jag missade för två veckor sen .. Är ganska laddad!;) Provet är ju faktiskt inte så svårt som det verkar! Mest självklara grejer om hyigen osv. =) Efter skolan måste jag springa på checkers och omboka körningen jag har på fredag! Sen ska jag hem och ta med mig mamma och elsa på en promenad, eller så kanske jag skippar mamma och hör med evelina istället? Det var ett tag sen sist jag träffade henne så det skulle inte vara helt fel!

Ikväll ska jag baka också.. Vad vet jag inte riktigt än men något som är kul att göra och gott att äta! =D Ska även knäppa bilder och så under bakningen för jag ska nämligen använda receptet och bakningen till en redovisning i Powerpoint. Det är en skoluppgift så det är också just därför som jag ska ställa mig och baka ikväll! Så jag tror att jag har det jag gör ...

Funderar på att börja med matten ikväll också,  skulle vara skönt att få det gjort! Ligger som sagt lite efter...
Också måste jag plugga till bokredovisningen imorgon.. Hur ska jag hinna?


Medans jag ändå är i full gång med bloggandet så kan jag ju passa på att skriva veckans händelser också! Då hoppas jag även att ni har lite överseende med att jag inte kommer hinna blogga så mycket i veckan!


Onsdag: Skola till 13.30, jobb 15.30-19.30

Torsdag: Skola till 16.00, jobb 16.00-20.00

Fredag: Skola till 11.20, jobb 12.00-20-00

Lördag: Fri fram till kl 22, jobb 23.00-05.00

Söndag: Sover och jobbar mellan 20.00-00.00



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0