ingen rubrik

Oh god, i'm so tired of this..

Natten och kvällen på jobbet var rent utsagt förjävlig igår! Från och med kl 23.00 så hade vi inte en enda lugn stund utan köerna var oändliga hela tiden.. Trodde helt seriöst att jag skulle smälla av! Men som tur är så fick jag iallafall 135 kr i dricks igår kväll ;) Även av samma kille också, haha. :p Tur det finns nån som är snäll iaf :D Blev skit glad.. ;) Stängningen gick väl hyfsat och jag stämplade ut kl 06.01 och gasade sedan hem med moppen! Vet inte riktigt när jag kom iväg men gissar på 06.15 nånting och jag var hemma 06.47 ;) Så det tog ungefär en halvtimme! Skapligt de.. Satt även och lyssnade på musik från mobilen och sjöng medans jag körde moppen hem ;) Var rätt dött med bilar kan ja lova!:p

Imorse vaknade jag runt 11.30 så jag klev upp då, även fast jag kanske skulle ha behövt sova lite längre men eftersom det är en dag imorgon också då jag ska upp kl 06.00 så vare lika bra att ta sig upp! :) Tog mig några mackor sen gick jag med mamma, pappa och elsa på en 2 timmars promenad! Fett jobbigt men jävligt skönt att röra lite på sig ;) Har precis duschat nu så man känner sig fräsh och fin!:D Väntar på mamma och linus nu för vi ska åka in o äta.. Sen ska jag jobba och dom gå på Jennifers, linus tjej, dansuppvisning!

Ikväll blire jobb 18-22 sen ska jag kolla på sprängaren när jag kommer hem!=D Grymt bra film!;) Missar väl en del med hinner iaf se 1 tim och en kvart! Duger bra de..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0