2 steg fram och 5 steg bakåt.

Åt helvete med lilla elin idag.. Har bara blivit värre i halsen men dock bättre vad det gäller hostningen. Därav rubrikens namn! Kan nästa inte prata alls idag.. Om jag anstränger mig så får jag fram det jag vill säga men det gör ont som satan..!:( Kan inte svälja heller!! Åh, inge kul alls! Gör bara ont vad jag än gör ..  Feta stockar i halsen har jag!!

Happy news today!:D Jag ligger på top5 listan vad det gäller merförsäljning på jobbet ;) Det betyder att jag är bra på att få kunder att köpa till saker till sin meny! Det kan vara en dipsås, plusmeny, stora menyn chees/ham osv.. :) Blev riktigt glad när jag såg det idag! Hoppas det fortsätter såhär för då får jag ett fint pris av våran kära restaurangchef!

Ska ta och tvinga min lilla hals att det ska rinna igenom en kop varm choklad där nu! Det sägs ska göra halsen lite bättre med något varmt.. Därefter väntar sängen! Godnatt


Kommentarer
Anonym

Jag tycker synd om dig gumman, vet precis hur det känns =/ jobbigt :( krya på dig

2008-05-07 @ 11:30:05
Ida

Drick inte choklad. Ta te. För choklad gör att det blir slem i halsen. Krya på dig sötnos =)

2008-05-07 @ 14:49:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0