Tröst shopping!

God afton :)

Tidigare idag var jag och mamma ute på en lite promenad. Gick in till byn och köpte mjukglass och sen handlade vi dagens middag, som fick bli skinksallad :) Det var jätte gott!

Efter maten fick jag för mig att vi skulle åka till birsta, och som vanligt så fick jag min vilja igenom :p Så vi åkte till birsta och jag hittade en hel del.. Har inga bilder nu men tänkte iallafall skriva ner vad jag köpt :)

En svart kofta, 199,95 kr VeroModa
Svart klänning, 129 kr, ginatricot
Vit/blå linne med mönster, 129 kr, ginatricot
Svart BH, 29 kr (REA) ginatricot
En vit/röd tröja, 49 kr (REA) ginatricot
Örhängen, mamma betalade, från SIX


Köpte även en solskyddsfaktor idag!
Bra att ha nu när solen är som hetast.

image99

Det var väl allt för ikväll :p
Imorrn gör jag halkbanan i härnösand :D


Kommentarer
Ida

åh älskar att shoppa :) man blir så glad av det.

2008-06-02 @ 22:48:46
URL: http://moaidaamanda.blogg.se/
Sanna

trevligt

2008-06-02 @ 23:01:18
URL: http://sannawiberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0