Duktig som man är..

Smidig som jag är så har jag lyckats ange mormors kortnummer som e-ticket id vid säkerhetskontroll/gate! Bra elin, riktigt bra! Känn dig stolt. *niger*

Kan ju inte alltid ha en bra dag, nån dag måste ju vara sämre än den andra ;) Känns iallafall skönt att ha bokat biljetten nu! :D Längtar som fasiken :) Ska bli skönt att få komma bort ett tag och lära känna lite nya människor på samma gång.. Åker tidigt på måndag morgon, kl 07.15 går flyget från midlanda och vi landar på arlanda runt 08.05 :) Mormor hämtar mig och skjutsar mig antagligen direkt till Kattis eftersom jag ska spendera i stort sett hela dagen med henne i Stockholm city. Ska bli trevligt! Det är ju som sagt inte varje dag jag träffar henne..

När jag kommer hem är ännu oklart, men mormor börjar jobba igen på torsdag natt så det blir nog hemfärd på torsdag. :)

Det enda dåliga jag kan komma på just nu är att jag inte får sova ut på tre dagar! Klev upp tidigt imorse och det blir likadant imorgon bitti och på måndag! Buhu, synd om mig..

Nu ska jag kolla på fotboll, Sverige-Grekland!
Spännande nu ju! 1-1, bara just därför som jag är tvunget att kolla och heja på!


Kommentarer
Anonym

Sverige-Spanien ;)

2008-06-15 @ 22:10:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0