Vinter skor!

Så länge som jag letat efter ett par ugs i storlek 36, och äntligen har de fått in nya på halens.se! Happy mee!:D dock så kommer dem i början av januari, ett litet minus för det men annars så är jag jätte glad.


Från halens.se, 199 kr
!
299 kr med frakt och postförskott



Nu kommer jag definitiv inte att frysa om fötterna i vinter iallafall!
Perfekt sko då man ska till och från jobbet då det är kallt.

Hittade också en liten finare
sko att ha på sig då det är party på vintern.
Dessa ska jag önska mig i julklapp, och Fantasy midnight parfymen.



Visst är de fina?

Bilder från shoppingen på birsta idag får ni imorgon!

Och en sak till: Bara två faser kvar på teorin!!!!!!!!!!! :D:D:D


Kommentarer
Ida

Akta så att du inte ramlar i ugsen bara :o De är svinhala har jag hört!

2008-12-08 @ 22:38:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0