Natt jobb!

Hej alla! =)

Är hemkommen sen ungefär en timme tillbaka. Jobbade bara en halvtimme under assistent mötet sen fick jag sluta. Åkte hem med Irene då, snabbt och enkelt. Eftersom hon slutade samma tid som jag och bor i matfors så ansåg jag det som bästa lösningen eftersom jag fick ett extra pass inatt! Så jag har inte allt för lång tid på mig här hemma. Har varit ut med hunden och städat undan lite. Nu saknas bara middag för både mig och min hund sedan ska jag bege mig iväg mot jobbet igen!

Jobbar 19-03, vilket innebär att jag kommer att stänga hela restaurangen helt själv :p Känns lite små pirrigt eftersom det är första gången jag gör det. Visst jag kan stängningen men har aldrig gjort det helt själv nångång, men det ska nog gå bra bara jag intalar mig själv att jag kan. Sen finns ju emma till hands där bak på kontoret om det skulle bli något krångel men det hoppas jag att det inte kommer att bli :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0