Min första julklapp

Vid sisådär halv tre tiden inatt så kom jag på att jag det var möte idag kl 8 på jobbet, naturligtvis på morgonen! Kände mig genast ganka panik slagen över att jag då skulle upp om 4 timmar, hur fan skulle det sluta liksom? Väckar klockan ringde iallafall när den skulle imorse och mot mina förväntningar så studsade jag upp ur sängen imorse och började fixa och dona. Hann till och med äta frukost! Guld stjärna till mig.

Mötet var onändligt långt, nästa två timmar. Medans alla andra satt där och åt sin gröt och sina mackor så satt jag med nattluvan på kändes det som! Jösses, så trött jag var. Måste också erkänna att jag inte riktigt har nån koll om vad som sas under de där två timmarna, förutom att det behövs sparas timmar och att schemat kommer att minimeras med stor marginal i januari! Suck..

Sedan var det då som så att jag skulle jobba mellan 11-19 samma dag, ingen större mening att åka hem till matfors då under den tiden. Stannade kvar på jobbet med emilie och käkade lite, ringde ett telefonsamtal och tog det allmänt lugnt.
Telefonsamtalet jag gjorde slutade bra. Vill inte säga något mer om detta idag utan återkommer med närmare information om detta på fredag;)

Fick föresten en julklapp av jobbet idag också!



(Ja, en bild på mig. Ovanligt, jag vet.
Och ja, min lugg är lite mörkare än
den andra färgen på håret ...)

En stor och riktigt mysig filt!
Nu blir det godis och mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0