Drunknar

Var bara tvunget att lägga upp en bit av en text från kanske världens finaste låt "Håkan Hellström-Jag hatar att jag älskar dig" Sen att blogg.se inte ville vara på min sida när det publicerades är ju en helt annan femma!

Ändrade planer från helgen iallafall! Jobbar pass 1 även lördag och söndag, som jag gjort nu torsdag och fredag, vilket innebär att jag jobbar 7.30-16 heeeeeela helgen! Lite små tärt men jag älskar passet och det är bättre timmar än vad jag egentligen skulle ha haft i helgen så jag är super nöjd! Blev även 3 pass rikare till veckan också =D Woohoo, pengar säger jag bara!!! Pengar pengar pengar :D Så som jag ska handla alltså ;) Allt jag säger ;)

Nä, nu styrs de fest verkar det som! Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0