UTMANING!

Utseende och allt däromkring ;

Anser du dig själv som snygg?  Ja, ibland så! haha
Vem är snyggast?  Min kära mormor, där jag fått allt ifrån!;)
Hur många hål har du i öronen?  Oj, många. Men har bara örhängen i 2 av dem då jag har några. Använder knappt örhängen nu för tiden så.
Har du en hårborste i din väska?  Nej, men hade tänkt att införskaffa!
Har du några högklackade skor?  Ja, det har jag. Det är väl 2 par som är "riktigt" höga.
Vad får du oftast komplimanger för?  Ögonen och mina fräknar som tycks synas riktigt ordentligt!
Har du nytvättat hår?  Nytvättat hår varannan dag ungefär =)

Fakta ;

När är du född?  5 april
Brukar du bada i sjöar om somrarna?  Hehe, nja. Det ska vara många grader i det vattnet innan jag hoppar i!
SmeknamnElin
Stjärntecken:  Vädur
Vilka språk kan du prata?  Svenska, engelska och lite tyska och lite spanska!
Längd:  162 tror jag, minnsan! Jag växer =D
Ögonfärg:  Brun/Gröna
Skostorlek:  Från stl 35 upp till 37.
Förhållanden: va?
Är du kär?  Nej! Och tur är väl det.
Hur många gånger har du varit kär? Pass
Är du en bra flickvän?  Jag vet inte.. Försöker väl iallafall att vara då det väl gäller!
Har du någonsin varit otrogen? Jo, det har jag, tyvärr..
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Att ragga är inte riktigt min grej och det där med att bli uppraggad vet jag inte riktigt om jag gillar heller.
Är du svårflörtad? Det beror på vem som flörtar.


Framtid ;


Vill du ha barn? Ja, absolut!
Vilket är ditt livsmål?  Att ständigt utvecklas som människa!
Drömjobbet:  Vet inte alls.
Vilken är din favoritfärg?  Vit, svart och röd!
Sämsta färg då?  Oj.. Aprikos tror jag! Hur tråkig är inte den färgen?
Favoritkaraktär i bok: Vet inte
Favoritpizza:  Vet inte vad den heter, men den med skinka och salami på iallafall! =)
Favoritfilm:  Oj det finns så många också är det svårt att säga en speciell favorit.. Beror ju helt på humöret.. Om man är glad så föredrar man ju såklart en komedi och i andra situationer tvärtom! Men en bra komedi då.. Tomten är far till alla barnen och good luck chuck!
Favoritbok:  Martina Haags själv biografer.. Hon skriver så bra =)
Vad gjorde du igårkväll?: Var iväg på en promenad med mamma i ljustadalen och kollade på Pierres grav! =/
När blev du fotograferad senast? Måndags :)
Vilken låt lyssnade du senast på?  Sean kingston-Me love
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? Tre stycken!
Var är du nu?  Nere på min källar våning :)
Har du bråkat med någon idag?  Nepp!
Saknar du någon nu? Ne
När var du i en affär senast?  Idag
Mötte du någon du kände då?  Jajjemen
Tycker du om dina grannar?  Vissa av dem. Finns ju dom som man skulle kunna ta och spotta i ansiktet också!
Hur många datorer finns i ditt hus?  3 stycken, varav en som min storebror äger helt själv.
När fick du senast en present?  Jisses, då jag fyllde år.. Så för 4 månader sen ungefär då!
Hur många syskon har du?  2 stycken, lagomt och bra! En yngre och en äldre
Är dina föräldrar gifta?  Japp :)
Vad får dej att bli glad? Mina vänner, min familj och känslo anpassad musik!
Vad får dej att bli ledsen? När folk ljuger eller inte håller det dom lovar. Det är allra värst!
Går du ensam till skolan?  Om jag ändå kunde gå dit.. Jag får ta bussen för jag har 2 mil till min skola. Inte så kul att gå den biten gissar jag på!
Har du blivit hotad via telefon?  Japp, faktiskt.
Vad har du för planer för helgen?  Kanske ut och röja lite på krogarna! Annars en hel lugn kväll! =)
Hur många lampor har du i ditt rum? 4 stycken tror jag
Längtar du till din nästa födelsedag? Det tror jag inte.. Fyller 19 år. Känns bra onödigt för det händer ju inget speciellt vid den åldern. Förutom att jag får gå in lagligt på en pub i stan då.. Men där kommer ju till och med dom som är 15 år in så det är väl inget att skryta med :p
Hur många gånger har du flyttat? 2 gånger. Är det inte förjävligt?

Vänner ;


Vem har du känt längst?  Ida. Vår vänskap är sedan vaggan!
Har någon fått dig att skratta omkull?  Jadå!
Vem står dig närmast?  Ida, Sandra och Ulrica
Vem är yngst av dina vänner?  Jaha.. Vilka ser man som vänner och vilka ser man som släkt? Carolina är en släkting men hon är också en vän till mig. Så får väl säga Carolina då, som fyller 10 år i oktober.
Kan du prata om allt med någon?  Japp, a lot of them!
Har du lätt att få nya vänner?  Nej
Har en vän svikit dig? Ja, det har hänt.

Jag utmanar: Dem som har tråkigt eller helt enkelt känner sig träffade av denna utmaning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0