Utkast: Gokväll ...

Gokväll :) Har precis hoppat ur duschen så nu har man det där gjort ikväll :) Alltid skönt att få det gjort i god tid för jag hatar att gå och lägga mig med blött hår för då ser man ju ut som ett troll när man vaknar morgonen därpå! Men iallafall. Tänkte dra i en hårinpackning nu lite snabbt bara sedan gå upp och kolla hur det går för kakan min som jag håller på att baka och förhoppningsvis påbörja garneringen så att den är klar :)

Sen ikväll blir det väl inte så mycket annat! Givetvis ska jag smaka på kakan sen vet jag inte. Röstar nog för en film en ikväll!

Också måste jag ju såklart säga Grattis till min älskade mamma som fyller 44 år idag!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0