tupplur!

Hej och godmorgon skulle jag nog vilja säga ;) Tog mig en tupplur förut vid 18 tiden och vaknade för typ en halvtimme sen :p Haha, mår inge bra alls faktiskt om jag ska vara helt ärlig :o Menmen, det går väl över antar jag :) Får ta en liten tablett sedan innan jag går och lägger mig så släpper nog det värsta så jag orkar jobba imorgon!

Idag har jag iallafall jobbat.. Johan ringde vid kvart i åtta imorse och berättade att emelie var sjuk idag igen så det var bara att åka in och börja jobba :p Gick förvånansvärt bra trots att jag blev en timme sen än vad jag skulle varit om jag skulle ha börjat ordinarie tid så det borde jag få en guldmedalj för! :D I'm proud over myself ;)

Igår natt då jag hade tråkigt slängde jag iväg en beställning på hm.se! Blev en fleecejacka i svart, en som som jag redan har i vitt. Den är min favorit, så mysig och skön så jag var bara tvunget att beställa en svart också!;) I samma veva så beställde jag en sjal/halsduk i svart&grå, en som som jag redan har i 3 andra färger, också ett linne från deras outlet sortiment :)



Nu ska jag ta och läsa lite bloggar sen ska jag nog slå på en film och sova! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0