Duktiga familjen

Pappa står på Linus rum och försöker fixa med lampan i taket och får stötar i sig.
Mamma sitter på vardagsrumsgolvet och försöker skruva ihop linus nya databord.
Jag själv och mina syskon ligger i soffan och äter glass då det plötsligt går en säkring i huset.


Sådär har kvällen hemma hos oss sett ut ikväll! Och om jag ska vara ärlig: Den ser väl ut sådär ungefär alla andra kvällar också.

Just nu sitter jag och väntar på att mormor ska ringa upp. Egentligen skulle jag ringa henne nu för vi sa att om hon inte hade ringt upp mig före kl 22:00 så skulle jag ringa upp henne men jag väntar några minuter till eftersom jag ändå sitter och bloggar just nu! Ska höra med min älskade söta mormor om hon inte vill betala en vinterjacka åt mig ;) Bortskämd? - Ja! Det är jag och det står jag för.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0