Snart är den stora dagen här!

Hej allihopa!

Här sitter jag och räknar ner de sista minutrarna som barn, eller vad man ska säga?:s Många som säger att man blir vuxen när man fyllt 18 men jag vet inte det jag.. ;) Iallafall så väntar jag på tolvslaget då jag ska gå ut o dricka champange med de frivilliga! Haha :) Ska jobba imorgon så ikväll/natt får det bara bli det här :) Fick en cider till maten förut också men var inte sugen på den.. :p

Idag har jag jobbat, precis som vanligt. Min lediga vardag börjar endast ägnas åt jobb nu, tråkigt nog.. Men får ju pengar ;) Och just nu prioriterar jag att jobba särskilt högt eftersom jag ska spara till en liten valpis! Har redan börjat kolla på namn, koppel, försäkringar osv fast jag inte vet om hon är på smällen än men det tror jag nog! Sen är det bara att hålla tummarna att Sussi får minst 2 tikar! För då äre klart! Då är valpen min!!!:D

Imorgon ska jag jobba mellan 10.30-19.30 och sen är det middag inplanerat!:) Efter det vet jag inte vart jag ska ta vägen.. Är det någon som är sugen på att dra ut så får den personen gärna höra av sig! Klart att man vill inviga krogen på sin 18års dag!!;)

Jaja, nu är det bara 20 min kvar ;) Ska gå och sätta mig i köket och vara lite social! :D Hare bra alla! Lär väl skirva ngt imorgon bitti innan jobbet!:)


Kommentarer
LISA

GRATTTTTISSSSSSSSSS GUMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

2008-04-06 @ 01:34:18
URL: http://edvall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0